Index

Jak vypnit svůj index?

Klasický papírový index již není na FIM povinný. I přesto je možnost si ho vzít a používat ho jako doklad při případných reklamacích se zápisem výsledků zápočtů a zkoušek do ISITu.

Zde ti přinášíme krátký a stručný návod, jak korektně vyplnit index


  1. Fotografie (průkazové foto)
  2. Podpis
  3. Rodné číslo
  4. Název školy (vyplnit - Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu)
  5. Jméno a příjmení studenta (např. Karel Novák)
  6. Narozen/narozena (datum narození - např. 20. 4. 1990)
  7. V (město narození – např. v Hradci Králové)
  8. Okres
  9. Kraj
  10. Státní občanství (ČR/české)
  11. Je zapsán/zapsána jako student/studentka (vyplnit - FIM)
  12. ve studijním programu (vyplnit obor - např. Informační management Im3)
  13. V (vyplnit - Hradci Králové)
  14. dne (datum vyplnění indexu)

  1. Jméno a příjmení studenta (např. Karel Novák)
  2. Akademický rok (např. 2011/2012)
  3. Studijní obor (zkratka – např. Im3)
  4. Ročník (např. 1.)
  5. Zkratka předmětu ( např. POHA 1)
  6. Celý název předmětu (např. Pohybová aktivita I.)
  7. Počet kreditů za předmět (pokud je předmět zapsán v zimním semestru)
  8. Počet kreditů za předmět (pokud je předmět zapsán v letním semestru)
  9. Pokud má předmět zápočet i zkoušku (do kolonky př. Napíšeme Z , do kolonky cv. Napíšeme Zk– pokud je předmět zapsán v zimním semestru)
    Z -(zkratka pro „zápočet“)
    Zk- ( zkratka pro „zkoušku“)
  10. Pokud má předmět zkoušku i zápočet (do kolonky př. Napíšeme Z , do kolonky cv. Napíšeme Zk - pokud je předmět zapsán v letním semestru)
  11. Zde učitelé zapisují zápočty a zkoušky (!!!Nic se nevyplňuje!!!)

Co dělat, pokud ztratíte index?

Ztráta indexu je nepříjemná záležitost, ale i to se může někdy někomu stát. A co v takovém případě dělat?

  1. Dojít na studijní oddělení

  2. Podat žádost o vystavení nového indexu (formulář nalezne u studijního oddělení)
    Kde se na stránkách UHK najde tento dokument?
    • Přihlásit se na stránkách UHK
    • Fakulty a pracoviště
    • Studijní oddělení
    • eDokumenty
    • Formuláře
    • Obecný formulář pro žádost
  3. Vyplnit nový obdržený index (stejně jako ten původní - viz jak vyplnit index)
    (veškeré předměty, které má student v ISITU v sekci Kredity st. se musí shodovat s tím, co má napsané v indexu)

  4. Nechat si potvrdit předměty
    (pokud student chodí do prvního ročníku, tak si musí SÁM oběhat učitele pro potvrzení předmětů)
    (pokud student chodí do 2 a výše – potvrzení předmětů zařizuje studijní oddělení)

Uznání předmětu:

Pokud student přejde z jiné školy nebo z jiného oboru, uznání předmětů závisí na domluvě s učitelem.