Image 1

Aktivita č. 1

Návrh nové architektury jednotlivých předmětů s matematickým obsahem

více »
Image 2

Aktivita č. 2

Příprava e-learningových podpor výuky se zakomponováním úpravy studia ve smyslu studijních výsledků

více »
Image 3

Aktivita č. 3

Pilotní běh výuky podle navržených inovací, zkoušení, sběr poznatků, dotazníkové šetření

více »
Image 4

Aktivita č. 4

Příprava studijních materiálů a materiálního zabezpečení inovované výuky

více »
Image 5

Aktivita č. 5

Evaluace, závěrečný workshop, záznam výsledků, tištěný výstup, statistiky

více »
FIM

Popis

Název operačního programu:

OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost

Název prioritní osy:

Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj

Název oblasti podpory:

Vysokoškolské vzdělávání

 

Název prioritního tématu:

Navrhování, zavádění a provádění reforem systémů vzdělávání a odborné přípravy s cílem rozvíjet zaměstnatelnost, zvyšování významu základního a odborného vzdělávání a odborné přípravy na trhu práce a neustálé zlepšování dovedností vzdělávacích pracovníků s ohledem na inovace a znalostní ekonomiku

 

Název projektu:

INOVACE VÝUKY MATEMATIKY V TECHNICKÉM A EKONOMICKÉM VZDĚLÁVÁNÍ S CÍLEM SNÍŽENÍ STUDIJNÍ NEÚSPĚŠNOSTI

 

Zkrácený název projektu:

REFIMAT

 

Název projektu anglicky:

INNOVATION OF TEACHING MATHEMATICS IN TECHNICAL AND ECONOMIC EDUCATION WITH THE AIM OF STUDY FAILURE REDUCTION

 

Předpokládané datum zahájení projektu:

01. 04. 2010

Předpokládané datum ukončení projektu:

31. 03. 2013

 


 

Stručný obsah projektu

Obsahem projektu je reforma výuky matematiky na FIM UHK: zavedení reformních postupů do výuky a hodnocení studijních výsledků s cílem zvýšení studijní úspěšnosti, s přesahem rámců studijních programů/oborů na FIM.

 

Aktivity projektu pro cílovou skupinu 1500 vysokoškolských studentů v každém akademickém roce budou zaměřeny na inovace obsahu i metodiky, a to implementací moderních didaktických metod. Tím umožní studentům orientovat se v metodách studia, aplikovat nabyté výsledky v jejich budoucí praxi v souladu s požadavky znalostní ekonomiky a ovlivnit zaměstnatelnost.

 

Nutnost realizace projektu vychází z dlouhodobých záměrů UHK a FIM v oblasti zvyšování kvality studia. Kvalita je významný hodnotící faktor instituce a má rozhodující význam pro vysokou školu v přípravě absolventů pro praxi na evropském pracovním trhu za podmínek působení znalostní ekonomiky. Orientace na kvalitu je aktuální prioritou v následné etapě Boloňského procesu, v unikátní integraci vysokého školství v Evropě.


 

 

 
 
 
EFS Logo