Image 1

Aktivita č. 1

Návrh nové architektury jednotlivých předmětů s matematickým obsahem

více »
Image 2

Aktivita č. 2

Příprava e-learningových podpor výuky se zakomponováním úpravy studia ve smyslu studijních výsledků

více »
Image 3

Aktivita č. 3

Pilotní běh výuky podle navržených inovací, zkoušení, sběr poznatků, dotazníkové šetření

více »
Image 4

Aktivita č. 4

Příprava studijních materiálů a materiálního zabezpečení inovované výuky

více »
Image 5

Aktivita č. 5

Evaluace, závěrečný workshop, záznam výsledků, tištěný výstup, statistiky

více »

Realizační tým projektu REFIMAT

I. Manažerské a administrativní pozice:

Koordinátor Pracovní náplň: Odpovídá za komplexní řízení projektu po obsahové, časové, administrativní a finanční stránce. Podílí se na všech klíčových aktivitách.

Koordinátor aktivit projektu Pracovní náplň: Připravuje jednotlivé klíčové aktivity k realizaci ve vazbě na jejich obsah, personální obsazení a časovou návaznost, podílí se na všech klíčových aktivitách.

Manažer projektu (pozice pro 2 osoby) Pracovní náplň: Zabývá se vedením operativní evidence, administrací případných změn projektu a přípravou podkladů pro rozhodnutí, obsahovou přípravou monitorovacích zpráv, uplatňováním pravidel publicity, organizační přípravou analýz a hodnocením projektu.

Finanční manažer Pracovní náplň: Zodpovídá za finanční vedení projektu, mzdovou evidenci pracovníků projektu a lektorů, průběžnou kontrolu čerpání rozpočtu a jeho případné změny, komunikaci s poskytovatelem podpory v oblasti finančního vedení účetnictví v souladu s podmínkami OP VK dle smlouvy o financování akce a jejích součástí. Spolupracuje úzce s koordinátorem projektu a koordinátorem aktivit.

Administrátor klíčové aktivity Pracovní náplň: Odpovídá za tvorbu a údržbu webových stránek projektu. Zajišťuje technickou dopomoc vyučujícím a členům cílové skupiny, aktuální změny a komunikaci s cílovou skupinou v e-learningové podpoře. Spolupracuje s lektory a s dalšími odborníky počítačové podpory na FIM.

Administrativní pracovník Pracovní náplň: Zabývá se dokumentací projektu. Podílí se organizačně na přípravě workshopů a jiných informačních a propagačních akcích.

ICT specialista Pracovní náplň: Vytváří a udržuje webovou stránku projektu. Zodpovídá za koordinaci vývoje a aplikaci softwaru na propojení studijní agendy s výukovým systémem používaným na FIM UHK. Extrahuje relevantní informace ze studijní agendy.

II. Odborné pozice:

Garant studijního programu (pozice pro 3 osoby) Pracovní náplň: Podílí se na činnosti realizačního týmu a přenáší závěry nebo výstupy činnosti realizačního týmu na metodiky jednotlivých předmětů vyučovaných v rámci tohoto studijního programu. Řídí přípravu, modifikace a ověření inovací v odpovídajícím studijním programu a studijních oborech v rámci tohoto studijního programu. Spolupracuje při naplňování cílů projektu i s garanty dalších studijních programů. Spolu s koordinátorem projektu a s koordinátorem aktivit projektu se podílí na vyhodnocení vytvářených inovací a na přípravě podkladů pro monitorovací zprávy.

Metodik (8 vyučujících – přednášející předmětů) Pracovní náplň: Přednášející jednotlivých předmětů s matematickým obsahem: tvoří osnovy a dokumentaci inovovaných předmětů, odborně a metodicky vedou další vyučující těchto předmětů, sledují účinnost zavedených inovací kvalitativně i kvantitativně, poskytují údaje pro informace do monitorovacích zpráv. Průběžně se věnují studiu odborné a didaktické literatury. Spravují po odborné stránce elektronické opory vytvořené pro inovované předměty, podstatnou mírou se podílejí na nepřetržité komunikaci s cílovou skupinou. Připravují studijní opory v tištěném tvaru na základě metodiky pro inovovaný přístup k výuce orientované na studujícího a na studijní výstupy.

Rada studijních programů (9 členů) Pracovní náplň: Rada studijních programů FIM se podílí na evaluaci nové architektury studijních programů a na evaluaci inovovaného studijního programu. Vykonává evaluace jednotlivých inovací předmětů s matematickým obsahem, vyjadřuje se k průběhu a výstupům projektu, případně reviduje obsah předmětů a kontroluje včlenění do rámce platné akreditace jednotlivých studijních programů.

Lektor (14 vyučujících) Pracovní náplň: Tvoří metodiky výuky na bázi studijních výstupů ze studia a orientace na studujícího, podílí se adekvátní mírou na tvorbě osnov předmětů, vytváří e-learningové materiály, monitorují průběh výuky a proces hodnocení. Na základě pověření - autorizace spravují po odborné stránce elektronické opory vytvořené pro inovované předměty, podstatnou mírou se podílejí na nepřetržité komunikaci s cílovou skupinou a sledují její potřeby a požadavky. Implementují specifický software do výuky.

Konzultant Pracovní náplň: Zástupci partnera - VŠB TU Ostrava se podílejí na přípravě nové architektury studijních předmětů, na inovaci obsahu studijních předmětů, konzultují a hodnotí návrhy sylabů jednotlivých předmětů, hodnotí připravované výukové texty, publikace, posuzují efektivnost zaváděných inovací a postupů, případně vyhotovují rešerše z analogických aktivit.
EFS Logo