Základní vlastnosti |
Váha |
---|---|
Vyjádření cílů ve výkonu studenta |
3 |
Přehlednost a celkový design kurzu |
3 |
Nápaditost |
2 |
Kvalita a přiměřenost doplňujících zdrojů |
7 |
Celkem základní vlastnosti |
15 |
Účelné využití multimédií |
|
Hypertext |
2 |
Zvuk |
1 |
Animace |
1 |
Video |
1 |
Celkem využití multimedií |
5 |
Aktivizace studentů |
|
Asynchronní komunikace (e-mail, diskusní skupiny) |
2 |
Synchronní komunikace (chat, whiteboard) |
2 |
Pracovní skupiny studentů a řešení společných projektů |
3 |
Aplikace učiva na příkladech |
6 |
Celkem aktivizace studentů |
13 |
Plánování a organizace studijních aktivit |
|
Sylabus |
1 |
Kalendář |
1 |
Slovníček |
1 |
Vyhledávání |
1 |
Celkem plánování a organizace |
4 |
Zpětná vazba |
|
Autotesty, testy |
7 |
Úkoly odesílané k hodnocení |
6 |
Celkem zpětná vazba |
13 |
BODY CELKEM |
50 |
|
Váha |
---|---|
Technické podmínky použití objektu jsou jasně specifikované |
3 |
Jednoduchá navigace |
5 |
Je jasně popsán způsob použití objektu |
3 |
Použití technologie je adekvátní obsahu |
5 |
Objekt je opatřen metadaty ve formátu IMS nebo SCORM |
3 |
Je jasně specifikován cíl vzdělávání |
5 |
Jsou specifikovány požadavky na předchozí vědomosti |
2 |
Dosažení vzdělávacího cíle lze ověřit pomocí testů či úkolů. |
8 |
Obsah je prezentován jasně a profesionálně |
8 |
Studující má možnost získat zpětnou vazbu |
6 |
Jsou uvedeny vhodné odkazy na literaturu |
2 |
BODY CELKEM |
50 |