Image 1

Aktivita č. 1

Návrh nové architektury jednotlivých předmětů s matematickým obsahem

více »
Image 2

Aktivita č. 2

Příprava e-learningových podpor výuky se zakomponováním úpravy studia ve smyslu studijních výsledků

více »
Image 3

Aktivita č. 3

Pilotní běh výuky podle navržených inovací, zkoušení, sběr poznatků, dotazníkové šetření

více »
Image 4

Aktivita č. 4

Příprava studijních materiálů a materiálního zabezpečení inovované výuky

více »
Image 5

Aktivita č. 5

Evaluace, závěrečný workshop, záznam výsledků, tištěný výstup, statistiky

více »

 

Zdroje a odkazy

Důležité webové zdroje k projektu REFIMAT

 

Hnilica, J. a Pabian, P. Národní kvalifikační rámec terciálního vzdělávání Q-RAM Metodika pro psaní výstupů z učení

 

Specifikace národních deskriptorů českého kvalifikačního rámce.

 

Jan M. Honzík: Nástroje evropského vzdělávacího prostoru pro řízení kvality ve vysokoškolském vzdělávání

Hans-Ulrich Heiss: Learning Outcomes and quality management (EQANIE)

A. Hyland: Using Learning outcomes: Future potential, Advantages and Traps (EQANIE)

M. Hoffmann: The Informatics Academic Community and the Bologna Process

Karl-Heinz Rau: Learning Outcome Assessment at the Business Unit of Pforzheim University: A Case Study

A. J. Cowling: Pure Versus Applied Informatics


 

 

ECTS Users´ Guide
http://ec.europa.eu/education/lifelong-learning-policy/doc/ects/guide_en.pdf
 
Nantl, J. - Černikovský, P. Národní kvalifikační rámec terciálního vzdělávání České republiky. Díl 1. Národní deskriptory.
http://ipn.msmt.cz/data/uploads/projekt_7/publikace_2010%2011%202_FINAL.pdf
 
Department of Mathematics, The University of Texas-Pan American - aneb inspirace pro learning outcomes
http://www.scotland.gov.uk/Resource/Doc/25725/0028779.pdf
 
Brian Wetton - vedené kurzy (inspirace pro learning outcomes)
http://www.scotland.gov.uk/Resource/Doc/25725/0028779.pdf
 
Bologna process - Using learning outcomes
http://www.scotland.gov.uk/Resource/Doc/25725/0028779.pdf
Learning Outcomes - Practical Guide
http://www.bologna.msmt.cz/files/learning-outcomes.pdf
 
Learning Outcomes - UCE Birmingham
http://www.ssdd.bcu.ac.uk/outcomes/
 
Learning Outcomes - Practical Tools
http://eu.daad.de/imperia/md/content/eu/bologna/2009/pr__sentation_gehmlich.pdf
 
Boloňský proces: jak dál po vyhlášení EHEA
http://www.radavs.cz/index.php?oblast=42
 
Writing Learning Outcomes - A Guide for Academics at University of Dublin, Trinity College.
www.tcd.ie/CAPSL/academic_practice/worddocs/Writing_Learning_Outcomes_CAPSL_2009.doc
 
Boloňský proces - Vytváření Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání
http://www.bologna.msmt.cz
 
Hnilica, J. a Pabian, P. Národní kvalifikační rámec terciálního vzdělávání Q-RAM Metodika pro psaní výstupů z učení
Popis oboru a dalších studijních povinností. Souvislost s popisem a deskriptory oblastí vzdělávání
 
Účast doc. RNDr. T. Gavalcové, CSc. na konferenci Informatika XXV v Luhačovicích.
Přednáška Matematika, informatika, projekty k nahlédnutí spolu s abstraktem.
 
 
  

Příručky, texty:

 
Jennifer Moon: Linking Levels, Learning Outcomes and Assessment Criteria – EHEA version (2006)
Gosling, D. and Moon, J. (2003): How to use Learning Outcomes and Assessment, Criteria (3rd edn.; London: SEEC)

 

EFS Logo