Účastníci kurzu si utvoří a zdokonalí v průběhu kurzu kompetence k lektorské činnosti. Porozumí základním informacím, které se týkají vzdělávací činnosti. Budou mít přehled ve vztazích mezi základními faktory působícími ve vzdělávacích procesech orientovaných na moderní trendy ve vzdělávání. V interaktivních činnostech, zážitkových a výcvikových metodách si osvojí důležité dovednosti ke zvládnutí přípravné, realizační a hodnotící fáze vzdělávacích akcí v roli lektora.
Cíle modulu:
Forma kurzu —prezenční v rozsahu 48 hod.
Kurz obsahuje základní informace o managementu vzdělávání dospělých. Je určen začínajícím lektorům a těm, kteří se na práci lektora připravují. Účastníci kurzu se seznámí se základními principy a východisky vzdělávání dospělých se zaměřením na aktuální podmínky a trendy v České republice i Evropské unii.
Forma kurzu — kombinovaná (prezenční s distanční e-learningovou podporou) v rozsahu 40 hod., z toho 20 distančních
Vstupní předpoklady studia:
V kurzu se frekventanti seznámí s nejmodernějšími trendy v počítačové podpoře vzdělávání. Seznámí se s didaktikou tvorby e-learningových kurzů a prakticky si vyzkouší možnosti
e-learningových nástrojů a práci v e-learningovém prostředí WebCT CE 6.0.
Forma kurzu — kombinovaná (e-learningový s prezenčními setkáními) v rozsahu 48 hod., z toho 30 distančních
Vstupní předpoklady studia:
Cílem kurzu je technické zvládnutí aplikace Adobe Acrobat Professional. Účastníci se naučí pomocí této aplikace vytvářet soubory ve formátu PDF a seznámí se s vhodnými způsoby jejich využití v pedagogické oblasti.
Forma kurzu - kombinovaná (distanční e-learningový s prezenčními setkáními) v rozsahu 40 hod., z toho 28 distančních
Vstupní předpoklady studia: