Image 1

Aktivita č. 1

Návrh nové architektury jednotlivých předmětů s matematickým obsahem

více »
Image 2

Aktivita č. 2

Příprava e-learningových podpor výuky se zakomponováním úpravy studia ve smyslu studijních výsledků

více »
Image 3

Aktivita č. 3

Pilotní běh výuky podle navržených inovací, zkoušení, sběr poznatků, dotazníkové šetření

více »
Image 4

Aktivita č. 4

Příprava studijních materiálů a materiálního zabezpečení inovované výuky

více »
Image 5

Aktivita č. 5

Evaluace, závěrečný workshop, záznam výsledků, tištěný výstup, statistiky

více »

Výstupy projektu, část souhrny:

Dokument souhrn a informace podává souhrnnou informaci o průběhu realizace, o cílech a o dosažených výstupech projektu REFIMAT, OP VpK; je přílohou monitorovací zprávy č. 7 (závěrečné zprávy) projektu.

Dokument monitorovací indikátory popisuje podrobně monitorovací indikátory projektu ve struktuře odpovídající hodnocení v závěru období řešení projektu (tvoří rovněž přílohu monitorovací zprávy č. 7 projektu).

V dokumentu závěrečný workshop pozvánka je uveden program závěrečného workshopu projektu, který se konal dne 29.5.2013 za účasti řešitelského týmu a zástupců partnera z VŠB – TU Ostrava.

Dokument expertní panel podává stručnou informaci o konání prezentace aktuálních výstupů a o činnostech v projektu REFIMAT; byl organizován vedením FIM UHK a konal se dne 21.6.2013.

V dalším dokumentu vliv projektu dotazník jsou uvedeny výstupy dotazníkového šetření o potenciálním vlivu inovované výuky. Šetření bylo provedeno v květnu 2013 mezi studenty 7 předmětů s matematickým obsahem; tyto výstupy jsou zaznamenány do tabulek nebo grafů a je k nim podán komentář.

Rozsáhlejší dokument dotazníkové šetření souborně popisuje mapování přístupů studentů ke studiu základních předmětů s matematickým obsahem, s klíčovým významem pro další studium. Toto šetření bylo v rámci projektových aktivit provedeno opakovaně v letech 2011, 2012 a 2013.

Prezentace dotazník workshop byla součástí závěrečného workshopu 29.5.2013. Obsahuje popis struktury, organizace dotazníkového šetření (viz předchozí odkaz), sběr dat, statistické údaje o studentech oslovených dotazníkem. Uvádí komentáře k některým vybraným položeným otázkám o tom, jak studenti studují a jaké studijní opory používají.

Prezentace vstupní data analýza podává stručný přehled o průzkumu znalostí a dovedností z matematiky ze střední školy, se kterými studující vstupují do studia na FIM. Průzkum byl proveden v úvodu zimního semestru 2012/13, dokument uvádí jeho vyhodnocení.

Dokument workshop partner je vystoupením partnera projektu VŠB-TU Ostrava na závěrečném workshopu projektu dne 29.5.2013.

Dokument vstupní data prezentace se váže na předchozí prezentaci o průzkumu základních znalostí a dovedností studujících 1. ročníku FIM UHK ze středoškolské matematiky (v úvodu zimního semestru 2012/13).
 

EFS Logo